Fordyb dig i:

mandag den 15. september 2014

Om at yde retfærdighed.

Jeg har været i Jylland hos min kære moder for at få hjælp til at sy.

Og vi var virkelig dygtige, eller min mor var virkelig dygtig!

Jeg har ikke fået taget ordentlige billeder af tingene endnu, da lyset ikke har været det bedste og jeg virkelig gerne vil yde tingene retfærdighed. Jeg er så glad for, at have mulighed for, at lave noget til Ham i hulen og det er altså lidt fedt, at det er min mor der hjælper mig. Så jeg vil have, at tingene tager sig godt ud, inden de bliver vist frem.

Meeen jeg bliver lige nød til, at vise min koncentrede mor, der er i fuld gang med, at tage mål og klippe så stoffet kan få liv.

Fortsat god dag herfra.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.