Fordyb dig i:

torsdag den 18. september 2014

Jyllandsbesøg vol1

Se nu her, hvad jeg fik lavet med min intet mindre end Mageløse Mutti i Jylland!!!

En super lækker babynest. Jeg er SÅ vild med resultatet. Synes at farver og form spiller top godt sammen.

Og så kan den vendes, hvis man lige har lyst til det.

Den fungerer lige godt på begge sider!

Mens hende den Mageløse tryllede med "reden" lavede jeg et lille stykker rasle legetøj, der passer til i farverne - så langt rækker mine evner nemlig ;-)

 

Sættet er virkeligt fint. Jeg glæder mig så meget til, at Ham i hulen, kan ligge og sprælle i noget som min mor og jeg har lavet sammen. Det synes jeg altså er ret specielt og vildt fedt.

Vi lavede flere ting, under min lille jyllandsbesøg, som jeg vil vise frem i løbet af de næste par dage.

Fortsat god dag herfra

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.