Fordyb dig i:

onsdag den 3. september 2014

Endnu en ting der kan krydses af.

Så fik jeg også lavet en barnevognskæde.

Det går jo strygende med mine håndarbejdsprojekter!

Kæden er ret simpel. Blot 3 stjerner og to vimpler i samme farve som tæppet jeg færdiggjorde for et par dage siden.

Jeg valgte, at lave kæden med stjerner, fordi det også var dem jeg brugte til at pynte tæppet med, så er der ligesom en rød tråd i tingene, udover farverne.

Nu pønser jeg lidt på, at lave en elefant i de samme farver, så det kommer til at danne et helt lille sæt.

Jeg kan dog ikke helt bestemme mig for, om jeg hellere skulle lave elefanten i andre farver og i bomuld, i stedet for det her garn, der er merino uld.

 

Bomuld...

Eller merinould?

Hvad synes du?

 

Fortsat god dag herfra

 

 

1 kommentar:

  1. Du er måske allerede i fuld gang med elefanten. Men jeg vil foreslå at du laver den i bomuld da han jo nok putter den i munden.

    Jeg er SÅÅÅ vild med din barnevognskæde. Det helt simple i den og så farverne. Super idé.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.