Fordyb dig i:

mandag den 1. september 2014

10 dage senere: Tadaaa...

Jeg færdig!

10 dags hækling og tæppe nr. 2 til Ham i hulen er klart

Jeg er SÅ glad for resultatet. Synes det er blevet rigtig friskt og farverigt.

Jeg har pyntet det med tre simple, men ret søde stjerner. Det både pynter og hjælper den kommende far, med at se forskel på for- og bagside. Dét er da smart..

Så mangler jeg bare 4 planlagte projekter; barnevognskæde, elefant, uro og rangler.

Jeg føler lige pludselig, at jeg har travlt...

Men pyt, tæppet er klart og fint!

Fortsat god dag herfra.

 

6 kommentarer:

  1. Tæppet er rigtig smukt. Jeg kan rigtig godt lide farvesammensætningen og det er en fin detalje med stjerner på.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Mange tak :-)
    Jeg er også godt tilfreds med resultatet!

    SvarSlet
  3. Altså med den fart du har på, skal du skam nok nå det hele - og lidt til. Et virkelig flot tæppe med gode detaljer. Lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg synes også det er blevet helt fint.
      Jeg prøver i hvertfald ihærdigt, at få krydset projekterne af. Regner ikke med at der er tid til de helt store håndarbejdsprojekter, efter Ham i hulen melder sin ankomst ;-)

      Slet
  4. Super flot tæppe :)
    Kunne ikke lade være med at smile over den praktiske detalje med stjernerne ;)
    Hvor er det planen ham i hulen skal melde sin ankomst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange tak.
      Jeg følte mig også lidt smart, da "forside-markørerene" blev sat på ;-)
      Jeg er sat til 11. oktober, så der er snart ikke lang tid til...

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.