Fordyb dig i:

søndag den 13. juli 2014

Og så afsted til Jylland...

Elefanten der agerede demonteret model i mit indlæg med elefantopskriften er nu samlet og skal sendes afsted til Jylland, hvor min søde svigerinde skal have den.

Grunden til jeg valgte de farver, der er brugt er, at jeg jo deltager i Boys Month, der er oprettet af Fr. Turkis.

Jeg synes dette er blevet en rigtig fin lille drenge elefant.

Hvis du har lyst til at lave en elefant, så bare følg linket ovenover billedet. Du må meget gerne sende mig et billede af din elefant og linke til mig, hvis du har en blog.

Fortsat god dag herfra

 

 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn elefant. Fede farver.
    Har lige fundet din blog gennem Elena's link-blog-træf. Tak for kigget :o)

    SvarSlet
  2. Mange tak.
    Jeg må også se at komme en tur rundt i hendes træf.
    Det er så fed en ide hun har fået.

    SvarSlet
  3. Den er vel nok sød! Jeg kan rigtig godt lide de farver, du har brugt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Det er ærligtalt bare to rester, der så vidt jeg husker er fra Søstrene.
      Men jeg er faktisk også selv ret tilfreds med kombinationen.

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.