Fordyb dig i:

onsdag den 30. juli 2014

Møg kat!!!

Jeg var på Trelleborg museum til deres vikinge marked/festival, hvor jeg simpelthen Måtte eje noget af den lækreste hjemme spundede og hjemmefarvede uld.

Det er farvet med planter og i følge sælgeren har hun stået for alle led i tilblivelsen, lige fra lam til færdigt garn. Vildt facinerende!

Garnet havde dog hængt på markedet i nogle dage, hvor der var bål over alt, så da jeg selv var vasket ren, kunne jeg pludselig lugt hvor meget garnet lugtede af "spejder", så der måtte lige ud og lufte.

Og selvfølgelig foreviges, så det kunne komme på bloggen.

Det er selvfølgelig først da jeg, nu om aftenen, sidder og skriver indlægget, at jeg opdager hvad katten har gang i, i baggrunden af billedet. -Tak for det!!!

Heldigvis har jeg også fået taget et par billeder uden kat (men med hat), så man kan koncentrere sig om den smukke himmelblå farve garnet har.

 

Garnet får i øvrigt lov til at hænge i æbletræet natten over, for lige at slippe helt af med røglugten.

Og katten... Den må også sove ude i nat!

Fortsat god dag herfra.

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.