Fordyb dig i:

torsdag den 17. juli 2014

Ide bank.

Jeg kan ikke lade vær med, at gå og samle på ideer, som kan laves med "Ham den lille i hulen", når han en gang kommer ud - og er blevet lidt større.

Og når det nu er Boys Month er det jo oplagt, at vise lidt af min samling frem.

De er alle fundet på Pinterest.
Jeg kan næsten ikke vente til, at jeg skal igang med, at lave noget af det her klart. Selvom det er liiidt tidligt endnu. Men ideer kan man ikke få nok af.
 
Fortsat god dag og god juli herfra.

 

2 kommentarer:

  1. ja, pinterest er fantastisk! Skønt filtværktøj - måske en idé, der skulle afprøves :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker helt sikkert, at det er noget der skal laves. Det må være sjovt for de helt små at have "værktøj"

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.