Fordyb dig i:

mandag den 21. juli 2014

En lappeløsning

Mit nye hækle projekt er i mere end én forstand en lappeløsning.

Jeg er nemlig løbet tør for en grå bomuld fra Søstrene Grene med farvenummeret 18-5105 og har derfor måtte ligge mit Tivoli tæppe til side. Det er også grunden til, at jeg er gået igang med et tæppe der skal laves af Baby Merino.

 

Jeg havde ellers lovet mig selv højt og helligt, at jeg ikke ville gå igang med garnet, før jeg var færdig med Tivoli Tæppet. Jeg skrev endda et indlæg om det, så det var helt offentligt og alt muligt.

Men man har vel et standpunkt til tager et nyt. Og nu er jeg igang med de tusind (130 har jeg regnet mig frem til, at der skal bruges *wauw*) lapper der skal bruges til tæppe nr. to til ham den lille i hulen.


Det var nu ikke særlig langt jeg nåede med Tivoli Tæppet.

Jeg kunne i teorien bare lave de farvede firkanter, men jeg orker ikke at sidde og lave en masse arbejde, for så at finde ud af, at den grå slet ikke kan skaffes.

Så derfor laver jeg en yderst tilfredsstillende lappeløsning og hækler lapper på livet løs.

Fortsat god dag herfra

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.