Fordyb dig i:

mandag den 30. juni 2014

Hjælp, hjælp, hjælp!!!

Jeg er igang med et Tivoli tæppe i harlequin tern, men nu er jeg løbet tør for en af farverne!!!

En mørkegrå bomuld fra Søstrene Grene med farve nummeret 18-5105.

Og selvfølgelig har de ikke farven i butikkerne mere. *Argh*

Skulle du ligge inde med noget af garnet, og er det noget du vil sælge, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg skal nok betale porto og for garnet. Det er i øvrigt farven i midten af billedet ovenfor.

Håber virkelig, at de er nogen der kan hjælpe.

Fortsat god dag herfra.

 

 

2 kommentarer:

  1. Jeg var i Søstrene Grene i Hundige og der havde de to forskellige grå garner. Jeg købte den ene men selvfølgelig ikke den du spørger efter. Den hedder 18-0000 Så måske det var den anden .
    Håber det lykkes for dig at få det rigtige.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  2. Mange tak. Jeg søger også med lys og lygte, men det er lidt omfattende at skulle igennem alle butikkerne, så det er jo dejligt at man kan bede om hjælp.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.