Fordyb dig i:

mandag den 23. juni 2014

Første af nok mange

Ja, så er den første, af nok mange, suttekæder til bassen i maven og mange anden babyer lavet.


 

Den er hæklet i bomuld og inspireret af billeder på nette og af opskriften i bogen Lutter Løkker.

Det lille hjerte er en seleclips der er købt hos www.littlebugz.dk

 

 
Jeg er helt tosset med de små hjerteformede seleclips og har købt en lille hær af dem, i flere forskellige farver.
 
 
Nogle skal bruges til suttesnore og andre har jeg planer om, at bruge til barnevognskæder.
Men så når min fantasi også sin ydregrænse, så hvis der er nogle der ligger inde med goed ideer til anvendelse af seleclips, så skriv endelig en kommentar og giv min begrænsede fantasi lidt at lege med.
 
Fortsat god dag herfra

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Suttekæden er bedårende smuk synes jeg :0)

    SvarSlet
  2. Mange tusind tak.
    Det er så dejligt let et projekt at jeg allerede har fået lavet en hel lille hær af dem.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.