Fordyb dig i:

søndag den 29. juni 2014

Et skridt nærmere

 

Så er også barnevognskæden færdig til min kollega.

 

 

Den er lavet de samme farver som tæppet, hun også har bestilt. Det er babyuld og ret lækkert at arbejde i. Jeg skal også have lavet en elefant til hende, i samme garn og farver, men nu er jeg da et skridt nærmere at være færdig.

Opskriften på min elefant er desværre gået tabt, så det er med tungen lige i munden og papiret lige i nærheden, jeg prøver at genskabe den -samtidigt med jeg skriver opskriften ned igen, så jeg kan dele den her på bloggen (så bliver den da ikke væk endnu en gang)

 

Jeg er faktisk blevet meget godt tilfreds med kæden, så må vi se om den falder i modtagerens smag.

Det er altid det mest spændende!

 

 

Fortsat god dag herfra

 

3 kommentarer:

  1. Mange tak!
    Synes også det er endt meget godt ;-)

    SvarSlet
  2. Den er bedårende... går den ikke an, så er jeg sikker på at et af mine børn ville elske den ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.