Fordyb dig i:

fredag den 31. maj 2013

Det står mit hjerte nært...

Jeg vil gerne vise et sjal som jeg er meget glad for.
Jeg bruger det ikke så tit, men jeg elsker det virkeligt.


Det er et min mormor lavede da hun levede
og jeg synes bare det er så smukt!


Den blondede kant hele vejen rundt er i et lag, men resten at sjalet er faktisk i to lag.
Det gør at sjalet faktisk varmer lidt mere end det lige ser ud til at gøre.


På både billedet ovenover og neden under kan man tydeligt se,
at selve sjalet er i to lag.


Jeg er helt vild med de fine og sarte blonder. Synes de er så fine.


Ville lige dele en af de ting der virkelig står mit hjerte nært.

Fortsat god dag herfra.

1 kommentar:

  1. DU står MIT hjerte nært.Jeg har plukket ribs og solbær i dag. Og gik selvfølgelig ind på din hærlige blok efter din super "hovedet under armen kage" opskrift den skal prøves i weekenden. Jeg elsker dig Knus fra mor

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.