Fordyb dig i:

torsdag den 14. juni 2012

Godt i gang.

Så er jeg kommet godt  igang med halstørklædet til min fars kære kone.
Det er altså vidunderligt at hækle iså kraftigt garn. Man kan virkelig se at der sker noget.


Indtil nu har jeg fulgt samme "mønster", men jeg regner med at resten af halstørklædet skal hækles lidt i striber i forskellig størrelse. 


 Så er der jo som altid enderne der skal syes ind. Jeg måtte ud og købe en ny nål for at sy de .her ind. Garnet var simpelthen for tykt til de nåle jeg havde.




Fortsat god dag herfra.

4 kommentarer:

  1. Hej :o)

    Det var da nogen skønne farver du har brugt.

    Knus Lilian

    SvarSlet
    Svar
    1. Farverne kan jeg ikke tager æren for. Jeg har nemlig ikke valgt dem.
      Men, mange tak alligevel!

      Slet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.