Fordyb dig i:

torsdag den 7. juni 2012

Endnu et projekt.

Jeg har sat gang i endnu et projekt.
Selvom årstiden er forkert (siger kalenderen, ikke vejret) er jeg gået i gang med et halstørklæde.
Det er til min fars kone, som har fået fat i noget lækkert kraftige uld.



Ikke nok med at jeg har fået endnu et spændende projekt, 
jeg har også fået en undskyldning for at købe en ny Clover hæklenål!
Jubii. 
Jeg kunne jo hurtigt se, at min eneste Clover, nr. 3.5, ikke kunne klare det her garn. Så jeg skyndte mig ned til min lokale garn biks og købte en nr. 6.


Glæder mig meget til at komme i gang. Har på fornemmelsen at det kommer til at gå vildt stærkt, når nu garnet er så tykt.

Fortsat god dag herfra.

1 kommentar:

  1. Det ser super lækkert ud. Dejligt for hende at have en dygtig svigerdatter.;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når nogen skriver og sætter pris på din kommentar.
Mange tak.